13 dagar kvar!

Idag har jag jobbat 7 timmar...Bella frågade mig igår om jag kunde ta hennes pass och gladeligen tackade jag ja!
Har även rensat och städat hos papps. Kändes lite konstigt men samtidigt skönt att ha slängt några påsar med saker och kläder... känner mig lättad på ngt konstigt vis.

I morrn blir det en liten tur till E-tuna med Sara och min käre broder. Ska inhandla ett par skor och en väska...förhoppningsvis. Känns som det är omöjligt å hitta ett par bra vattentäta gåskor om man inte vill köpa ett par kängor, men jag ska nog hitta ett par nätta, snygga, vattentäta gåskor. Måste ju ha ett par i lekparken och vid promenaderna med de små liven. Kanske hittar jag ett par jeans till, har ju Sara med mig och hon é världens bästa jeansexpert. Ska sen till sjukhuset då bror ska ta några sprutor...

Längtar tills på fredag då jag ska till Sthlm och hälsa på Isabelle i hennes och Mishas lägenhet. Gud vad den tejen har glidit på en räkmacka... :) Först få en trea till typ ingen hyra alls och sen ett jobb bara sådär, duktig hon:) På kvällen blir det utgång, ska bli kul men lär väll bli fånigt sentimental eftersom det blir sista gången här i Sverige på några månader i alla fall :(

Vill bara säga att jag saknar Matilda, men snart är jag även där...coucou tous les mondes, je suis la!
 

Kommentarer
Postat av: jonna

åh ska du uuuut? vart? kanske ska tvinga johannes att gå ut med mig innan jag åker tillbaka...



vad duktigt du uppdaterat föresten! trodde jag aldrig. försökte pilla på en design åt dig idag men har fan ingen inspiration alls. några önskemål?



puss!

2008-08-18 @ 18:46:44
URL: http://jonnakatarina.bloggöse
Postat av: jonna

åh ska du uuuut? vart? kanske ska tvinga johannes att gå ut med mig innan jag åker tillbaka...



vad duktigt du uppdaterat föresten! trodde jag aldrig. försökte pilla på en design åt dig idag men har fan ingen inspiration alls. några önskemål?



puss!

2008-08-18 @ 18:47:45
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0