Köpa & fixa in i det sista...

Idag har nästan alla inköp gjorts inför London... Var hos tandis i morse och dessvärre hade jag ett hål, så fast de egentligen inte hade tid att laga det på direkten hade dom inget val, så efter 30 min i stolen och med halva läppen hängande p.g.a. bedövningen så gick jag därifrån med ett leende på ena läppen... väldigt skönt att ha gjort ett tandläkarbesök nu och lagat en tand, innan jag får betala sjukt mycket pengar för det. Det gäller å passa på:)

Efter det fick jag gå till apoteket för att köpa flourtabletter, tandtråd och tandborstar till London...intressant...

Just det, igår kom min kära morbror på besök, även om han bor i Wien med sin fru så kommer han till Strängnäs förvånansvärt ofta faktiskt :D Fick också reda på att min kusin har förlovat sig så hoppas på att det nalkas bröllop om ett år Grattis! :D





                                                                                               De nyförlovade <3
                  

 

 


Kommentarer
Postat av: bror

det måste vara första gången jag ser dig skriver fjortishjärta..

2008-08-29 @ 19:23:09
Postat av: jonna

ja, haha, amen louis. hursom, grattis till de! när din kusin förlovar säg så skiljer sig min :(

2008-08-29 @ 23:59:59
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0