Regn & Regn

Salut!

Har precis kommit hem från grannstaden och hittade faktiskt en helt ok väska, så är nöjd. Men tyvärr inga skor så i värsta fall får jag köpa ett par i London men skulle vara så skönt å ha ett par men men... Lunchade med Bea, gud vad avis jag är på henne, 18 år och är redan fastanställd på en optikaffär i Eskilstuna. Men snart jobbar hon inte där längre utan i Enköping. Jag känner på mig att det kommer gå riktigt bra för henne i framtiden:)

Efter det kom bror så han och jag gick till H&M där han inföskaffade en sjukt snygg stickad kofta. Sedan gick färden mot Mälarsjukhuset där han skulle ta sex sprutor. Vi va tvungna att vänta 30 minuter så under tiden shoppade jag loss på apoteket, superkul;) Hatar att lägga pengar på apoteket, men tyvärr så måste man göra det ibland.

Ikväll ska grabsen på speedway så jag å mor valde att stanna kvar i lilla Strängnäs. Så snart ska vi ut och äta, får se var det blir någonstans. Får ta vara på den här kvällen för lär ju bli den sista med henne, ensam:( Ikväll ska jag träffa Sara, hon va tvungen å jobba idag så fick knalla runt själv i en timme, lite tragiskt men oerhört skönt...egentligen borde man göra det oftare...

Känner på mig att regenet kommer när som helst, suck, men måste ju vänja mig. London är ju faktiskt en av världens mest "regniga" städer!



Kommentarer
Postat av: jonna

det där med regn i london fick jag aldrig smaka på eftersom veckan jag var där så var det 30 grader varmto ch strålande sol ;P vad är det för stil? puss!

2008-08-20 @ 23:13:37
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0