Hemma!

Äntligen sitter jag hemma i fåtöljen och häver i mig godis. Gick upp kl. 03.45 i morse, pigg och glad som en mört! Taxin kom en timme senare och körde mig till Heathrow. Jag spatserade runt på flygplatsen i någon timme. Satte mig och kollade på Vänner. Plötsligt var klockan 06.50. Jag tänkte att det är nog bäst att jag går mot gaten så jag inte kommer försent. Planet skulle lyfta 07.15. Men när jag kollar på tavlan står det att gaten håller på att stänga! Jag rusar och kommer precis 5 minuter innan de ska stänga! aldrig mer ska jag vara så chill. Andades ut ordentligt då jag väl satt på planet påväg hem. Fastän jag åkte med British Airways tyckte jag att det var ovanligt trångt mellan sätena. Men det var ändå värt att anlända på Arlanda och hälsas välkomen av kungafamiljen och alla andra svenska kändisar. I love Arlanda:) 

Pappa och Åsa mötte mig där och vi åkte hem till lilla Stränkan. Åkte hem, lämnade väskan och sedan till Schelins. Mamma var ganska glad att se mig haha, även Bella! Skulle köpa  salt & vinäger chips till henne, men självklart så glömde jag det. Den enda uppgiften jag får glömmer jag, suck.  Ville hälsa på lilla mormor också men självfallet var hon borta på bjudning. Får träffa henne i morrn istället.

Annars har jag spenderat eftermiddagen framför tv med en godispåse och bara latat mig, grymt skönt och nödvändigt! Sara ringde också. Blev riktigt glad att höra hennes röst igen. :)

Vad händer i morgon då? Ska väll äta lunch hemma hos mormor hoppas jag på. och sedan får vi se. Känns skönt att inte ha någonting planerat.

Till Jonna & Ebba: Det är bara 1,5 dag kvar nu! Håll ut :) Jag kan ju redan säga att jag saknar er och London redan. Ni anar inte hur mycket man tycker tiden har stått stilla här hemma!

Matilda: Håll ut du med, 3,5 dagar kvar nu! Tyvärr kommer du inte komma hem till ett vitt Mariefred, njut av vädret i London istället för jag kan lätt påstå att det är finare väder där. Miss you too honey!

Kommentarer
Postat av: jonna

åh, jag börjar rysa när jag läser inlägget för jag inser hur underbart det verkligen kommer bli att komma hem. och det är nog som du säger det där med att tiden stått stilla hemma :) den här dagen har till min glädje gått med en ruskig fart och imorn ska jag ju träffa ebbson så det lär också gå undan... nu vill jag bara HEM! :) hälsa alla! jag hoppas jag får träffa de på juldagen?! pussar

2008-12-19 @ 18:46:26
URL: http://jonnakatarina.blogg
Postat av: jonna

föresten, varför vill bella ha vinägerchips!? de är ju vidriga!

2008-12-19 @ 18:49:45
URL: http://jonnakatarina.blogg
Postat av: anna

haha, preciiiis min tanke också då jag kom till arlanda. att det kändes så härligt tryggt att mötas av kungafamiljen, carolina kluft, astrid lindgren och co. Det är värt att åka med sas/ba bara för att få komma till arlanda. :D



pusspusspuss

2008-12-20 @ 12:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0