Vilken dag...

Jobbade hela dagen igår och mellan 16-18.30 var jag åter igen på Westfield för att åter igen inhandla lite julklappar. Väldigt nöjd med mina köp måste jag säga. Vid 20 befann jag mig hos Martin och Chloé. Vi lyssnade på musik, lekte restaurang och läste innan det blev nattinatti. Sedan jobbade jag i två timmar med att slå in smycken och skriva adresser innan föräldrarna kom hem.

I morse vakande jag av Mariah Careys underbara röst i "All I want for Christmas is you". Det är banne mig nästan den enda bra låten hon någonsin har gjort. Blev sjukt glad och började till och med dansa och sjunga med... vill informera alla om att klockan endast var 08.15 på morgonen! Jag vet, jag är lite småpatetisk. Därför tänker jag nu visa ett kort på henne i detta inlägg, det första och det sista kan jag lova. Är inget stort fan till henne precis.



Åkte sedan till Harrods där jag fördrev någon timma. Pratade en stund med den trevliga temannen och han informerade mig om att detta var den största julklappsinhandlardagen! Tur att jag kom då Harrods öppnade för när jag gick ut därifrån kunde man knappt röra sig. Skaffade även Harrodskort, vilket jag aldrig kommer att använda, men det var ju trots allt gratis. Gick sedan igenom väldigt exklusiva kvarter då jag var påväg mot Primark. Ett gäng med killar (eller män kanske man ska säga) visslade åt mig då jag gick förbi, det slutade rätt dramatiskt faktist...Det blev budgivning och vipps var jag 2000 kr. rikare (fråga mig inte varför) och en middag på Ritz väntar på onsdag kväll. Spännande ska det bli, minst sagt. Nog om det.

Inhandlade lite på primark och efter det mötte jag upp Anna och Ebba i Covent Garden. Vi gick och strosade lite i affärer och fikade på ett gulligt café. Alltid lika kul och träffa de små liven måste jag säga! Det var ett bra tag sedan nu. Efter det sa vi hejsvejs till Ebba och jag och Anna bestämde oss att göra en spontantripp till Westfield. Jag visade upp MITT Westfield, eller hur Anna, haha. Väldigt mycket folk. Det enda vi inhandlade var varsin crèpe, väldigt gott! Anna sällskapade mig ända till Fulham och på bussen sa vi hejdå till varandra och hon åkte vidare hem. Inhandlade vindruvor och lite nötter inför kvällens babysitting. Kollade på Madagascar med barnen. Sanslöst kul film, inte för att barnen förstår skämten som vi lite äldre skrattar åt men de skrattar i alla fall minst lika mycket. Så nu sjunger Arthur "I like to move it", himla gulligt, försöker lära honom lite mooves också;)

Nu sitter jag här och funderar på att gå och lägga mig tidigt. Måste säga att det har vart en väldigt kul och trevlig dag! Tack Anna och Ebba för det!

I morgon väntar några arbetstimmar på Deep och på kvällen barnasittande igen.

Kommentarer
Postat av: bror

fuck ooooooof

2008-12-13 @ 21:12:50
Postat av: Anonym

OFF . HAHA

2008-12-13 @ 21:14:18
Postat av: Anonym

hahaha

2008-12-13 @ 23:24:12
Postat av: cissi

julie. varför fick du pengar av några män och varför tog du emot dem, fattar ingenting. du vet väl att man inte bör ta emot pengar från främlingar eller gå på dejt med dem....

blir ju lite orolig!

2008-12-17 @ 23:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0