Känner ingen smak

Nu är jag riktigt trött på den här förkylningen. Det spelar ingen roll hur varmt jag klär mig eller hur mycket c-vitamin jag proppar i mig, den försvinner aldrig. Det värsta är att jag inte känner någon smak eller doft/lukt över huvud taget, jätteroligt att äta då....not.





Nåväl, sov ingenting inatt eftersom jag låg i sängen i princip hela dagen igår så det blir en tidig kväll för mig. Ska läsa L'expresse som jag fick. Måste läsa i min nyinköpta engelska bok också, måste komma ikapp Jonna så jag inte kommer på efterkälken. Annars har dagen rullat på. Lämnade barnen på dagis i morse, ska göra det i morgon och på onsdag också, pappan är på affärsresa. Efter jag har lämnat Arthur och Maïlys ska jag gå powerwalk med Jonna. Funderar på att gå till badhuset i morgon eftermiddag, men vet inte om det är en sådan jättebra idé.

Nu ska jag dricka citronte med honung

Kommentarer
Postat av: matilda

har du borjat plugga nu?! eller vad ar det for engelskbok? hoppas du piggar pa dig snart! kram

2008-10-06 @ 23:15:23
URL: http://mittlondon.blogg.se/
Postat av: bror

stackare. menmen, kanske inte är sådär jättebra att bada, å andra sidan kanske du redan nått maxförskylningen, och då är det ju skitsamma. i helgen är det marknad, yeeeees! :)

2008-10-07 @ 18:32:00
URL: http://woky.blogg.se/
Postat av: anna

jag håller på att döda min förkylning med ett te som amanda tipsade mig om. finns att köpa typ överallt, "lemon&ginger". det är ganska starkt och rensar verkligen upp bihålerna lite! krya på dig! kram

2008-10-07 @ 21:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0