Chelsea

Vaknade för en timma sedan då det äntligen hade blivit helt tyst i huset:) Det hörs lite mer när det är två barn till i huset. Föräldrarna har nämligen varit barnvakt hela helgen åt en annans familj barn...

För att summera gårdagen. Gjorde inte speciellt mycket, städade mitt rum, satt framför datorn och kollade på DH. Vid fem åkte jag och Jonna in till Fulham/Chelsea och kollade på alla gigantiskt stora och fina hus. De hade till och med privat park! Tydligen är det ett av världens mest dyra ställen att bo på. Vi spatserade där en stund och försökte sedan leta reda på en vodafonebutik. Dessvärre hade de redan stängt när vi kom fram, ska köpa ett idag...hoppas jag.

Nu ska jag göra i ordning mig och kila ut innan regnet står som spön i backen. Himlen är snart svart...tror även att det komer att regna idag:)

Ikväll ska Jonna och jag träffa en av hennes kompisar Tuva som hon lärde känna här förra gången, ska bli trevligt:)


Kommentarer
Postat av: anna

GAH! din petiga typ!

2008-09-08 @ 17:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0