En underbar dag

Sitter eller rättare sagt ligger i Jonnas familjs underbart sköna soffa. Vi kollar på The Hills och har moffat. Har upptäckt de mest fantastiska chocolate chip cookies ever, very dangerous. Vaknade vid 11.30 eftersom vi inte kom hem förrän 3.00. Kvällen började med en väldigt god middag bestående av pasta och baconsås mums och lite vin. Vi begav oss sedan in mot stan där vi träffade Matilda och Anna. Innan så blev vi stoppade av tre olika biljettförsäljare som ville få in oss på diverse olika ställen. Vi bestämde oss slutligen för ett, Salvador, som inte var det mest lyckade stället. Men vi tog en drink och begav oss sen till Mahiki. Enligt andra skulle Mahiki vara ett av de bästa klubbarna, men njae, vet inte riktigt om vi tyckte det. Nu vet vi det och vi kommer antagligen inte gå dit igen. Den 11 oktober har Johanna, en som vi träffade förra veckan födelsedagsfest, hoppas verkligen att jag är ledig då.

Ikväll ska jag sitta barnvakt hos en fransk familj, hoppas det kommer att gå bra, men barnen verkar snäll av vad jag sett i parken. Bra med lite extra pengar också! I morgon ska vi förhoppningsvis åka in till Hyde Park och ha picknick, hoppas det blir lika fint väder som det är idag!


Kommentarer
Postat av: jonna

haha, fy satan vad jag käkat idag! massa godis, pizza, godis igen! uäh. imorn blir det en powerwalk innan hyde park!

2008-09-27 @ 22:54:18
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0