Första dagen på riktigt

Sitter hä och väntar på att Jonna ska ringa. Vi ska snart för första gången ses här i Fullham:) Ska visa hur jag bor och det kanske hinns med en fika på stan sen... Det har precis slutat regna nu så hoppas att solen kommer komma fram i eftermiddag så barnen och jag kan gå till parken. Fick precis ett mail från mamman där hon önskade mig lycka till och gav mig lite info om middagen.

I morgon ska Arthur stanna kvar lite längre i skolan, till 4 rättare sagt så det blir jag och lillan. Hon lär ju sova ända till fyra så om jag har "tur" får jag kanske två timmars rast innan vi drar till parken. Har förstått att parken är det mest populära stället att hänga på:) Annars får vi måla med fingerfärg eller spela spel. Jag är ledig hela helgen så hoppas att Matilda, Jonna och Anna också är det, annars så får jag väll utforska London för mig själv...scary:/

Kommentarer
Postat av: jonna

jag mår lite illa av den där chokladen nu faktiskt så nästa gång blir det någon annat på starbucks! ;D hoppas det går bra idag! jag är verkligen dötrött, fattar inte... puss!

2008-09-02 @ 14:54:22
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/
Postat av: Kattis

Vad kul Julie att även du verkar trivas i din familj. Jag är övertygad om att ni kommer att få en fantastisk tid i London! Ska bli spännande att se dina bilder. Som du säkert förstår kommer jag att följa era bloggar med spänning! Massor av kramar

2008-09-03 @ 11:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0