Långhelg!

Strykningen är klar och gästrummet fixat! Idag kommer bror med hans kompis Sebbe. Ska bli himla roligt faktisk, har sett fram emot detta nästan hela veckan haha:) Så mycket har jag saknat honom! De ska bo här hela helgen och jag ska guida de runt i London så gott jag kan. Får se om vi åker in idag och kollar på någon fotoutställning eller om vi beger oss till Notting Hill, får se vad de små har för önskemål.

Denna vecka har verkligen gått hiskeligt fort och bra! Hoppas att resten av veckorna går lika bra och smidigt. Familjen åkte nu i morse till Frankrike, alltså är jag ensam här hela helgen + på måndag:) Ska bli väldigt skönt faktiskt. Rätt shysst av dem att lämna huset så här till mig också! Tycker det är skönt att de verkar lite på mig, lär ju inte bränna ner huset...hoppas jag ;)

Nepp nu ska jag ut och gå en mil och handla lite food. Ikväll ska jag ut och äta med Anna, Matilda och en kanadensiskt au-pair, i Covent Garden, kul! Detta kommer att bli en bra helg:D



 Hyde Park

Kommentarer
Postat av: Bea

Heej!

Fasen av avundsjuk jag är på er där borta i London, verkar som ni superkul! Du trivs bra och så antar jag? Livet rullar vidare här hemma oxå! När går de att nå dig på msn? Har MYCKET att berätta om!=)

Vi hörs gumman!

Pussokram

2008-09-19 @ 16:24:37
Postat av: jonna

ska du gå ut fastän brorsan kommit? haha, vilken diss ;) jag är avis på er som ska ut en kväll som denna... själv får jag väl hitta något kul på tv... wiiie ;)

2008-09-19 @ 17:47:23
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0