Det va tider det






Jag slog rekordet gällande höjd i starten

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hahaha, fantastiskt! Älskar ditt försök att trycka ifrån med händerna! Det var fina tider, Masjävlar på Hilton i Sollentuna!

2009-04-30 @ 00:15:40
Postat av: Anonym

Hahah, ja! Bland de roligaste hotellvistelserna måste jag säga:)Om jag kommer att hitta den tavlan så kommer jag att skicka den till dig, haha... Pasta lunchen i gallerian där var ju också rätt minnesvärd, Vi har tyvärr ingen vitlök men det är bara att kämpa på:)

2009-04-30 @ 13:26:00
Postat av: Fredrik

Hahahaa, åh fan va vi garva! Hon skakar förstående på huvudet och säger "det är bara att kämpa på!". Hon kan vara den mest pantade människa jag någonsin har träffat!

2009-05-03 @ 23:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0