En av de bästa söndagarna...

Igår sken solen och fåglarna kvittrade. Idag däremot spöregnar det, vilket det lär göra resten av veckan också.
Hade en mysig dag igår. Kollade bland annat på London Marathon. Är nu döv på ena örat eftersom en viss person inte ville sluta skrika på/peppa deltagarna. Kul var det i alla fall. På kvällen mötte jag upp hela familjen Jernberg. Mycket mysigt och trevligt. Vi gick till en mysig pub och sen till Ultimate Burger. Tack snälla för ett perfekt avslut på en söndagkväll:)

I natt kunde jag verkligen inte sova, gick och la mig vid tio. Strax efterråt då jag trodde att klockan var runt 01.00 var den 03.30! Så jag somnade väll runt fem snåret. Irriterande. Hoppas på bättre sömn inatt, annars får jag väll köpa sömntabletter.

Nu är det bara 3 dagar kvar tills lilla mor kommer:)

Kommentarer
Postat av: anna

var det en VISS person som skrek eller bara en viss person...?



"jag kom på värsta smarta grejen. VI kan ju gå ut fast julies mamma är här" haha, jonna tänker till...

2009-04-27 @ 21:51:18
Postat av: Julie

Det var väll en VISS person:)

2009-04-28 @ 00:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0