Händelserik dag

Medan jag städade köket nu i eftermiddag ringde telefonen...
En man frågade väldfrig sluddrigt om han kunde prata med mig. Jag sa självkalrt ja trevlig som jag är och väntade på frågan; antog att det var en försäljare av något slag. Men oj vad jag hade fel och vad jag hade missuppfattat frågan. Om jag fattade det rätt nu i efterhand hade han frågat såhär:

- Hi! Can I please talk dirty with you? (Jag hörde; discuss something with you - han pratade fruktansvärt sluddrigt vill jag påpeka!)

- Yes, säger jag

- Okey; I'm feeling so horney...

- Jag får en chock och vet inte vad jag ska göra, börjar asgarva och lägger på luren.
Efter 2 sekunder ringer äcklet igen, självklart så svarar jag inte.

Jag säger då det...

Har köpt picknick idag så vid fyra ska vi träffa Jonna och Oscar i parken och ha picknick. Mys:)


Kommentarer
Postat av: jonna

hahaha! wonderful...

tack för picnicen föresten! det glömde jag säga! dåliga jag. ses sen! puss!

2009-04-23 @ 18:48:30
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/
Postat av: bror

hahahaha. så typiskt dig att börja asgarva. kan verkligen se det framför mig, först din förvånade blick, och sedan ett asgarv. HAHA ;)

2009-04-24 @ 18:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0