I'm walking on sunshine

I morse vaknade jag av att en solstråle, stark som självaste... Hulken? sken mig i ögat. Härligt att äntligen få vakna upp till ljus och inte till det hemska vintermörkret. Kilade upp, käkade frukost medan jag läste L'express och gick sedan till Hammersmith, eller okey jag tog bussen, hade dessvärre inte tid att gå. Vi hade en väldigt intressant diskussion idag angående media, hur den påverkar oss medvetet och omedvetet. Vi skulle sedan jämföra två olika sorters tidningsartiklar. Låter kanske görtråkigt men det var lärorikt. Promenerade sedan till gymmet för att avsäga mig mitt medemskap. Sa att jag skulle flytta tillbaks till Sverige nästa vecka... varför är det så svårt att tala sanning när man vill sluta på ett gym? Man ska bara säga som Chandler i Vänner:
- I want to quit the gym.

Men hur bra lyckades han? Nepp han lyckades inte alls, för att en viss Mariah kom och fick honom att betala månadsavgiften i resten av hans värdelösa liv. Kanske var jag rädd för att en viss...hmm, John skulle komma och få mig att stanna kvar?

Nu har jag i alla fall slutat och det känns bra. Har verkligen inte tid. Jobbar ju varje dag nu för tiden, eller går i "skolan".
Gjorde förövrigt en fantastiskt god lunch idag - tonfisksallad. Hoppsan vad nyttigt tänker ni, men nej säger jag.Gjorde en sjukt onyttig, gudomligt god dressing till som jag inte ska berätta vad den innehöll.

Nu ska jag stryka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0