La Defense

Fåglarna kvittrar och livet leker, förutom att det är supertrist väder ute, men man kan ju inte få allt.
Fick precis ett papper som far skickat angående min militära tjänstgöring in France. Om två månader åker jag alltså till Toulouse för att göra lumpen. Vi får se hur länge jag stannar, men räknar i alla fall med tre år.

Nåväl; Har damsugit nedervåningen nu och ska nu sätta igång och moppa. Kuljul. Men det är okey, städar inte precis mycket i denna familj. Däremot stryker jag nästan varje dag. Efter moppningen ska jag bege mig till Jonna för att se deras nyinköpta kattunge - gulligull.


I morgon är det fredag och då ska jag till Beatrice för photoshoot!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Men kära nån vad är detta! Ska du vara i Frankrike tre år? Ja, det var naturligtvis min första tanke! 1 april var min andra, men det är ju den 2:a april! Förstår ingenting! Ringde Jonna och fick veta att du bara luras, fy dig! Kram





2009-04-02 @ 17:47:09
Postat av: jonna

haha, jag skrattar fortfarande när jag tänker på mammas telefonsamtal...

2009-04-02 @ 20:39:41
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/
Postat av: bror

hahahaha. härligt! :D

2009-04-02 @ 21:31:38
Postat av: anna

hahahahahha, julie varför småljuger du lite i varenda blogginlägg? har du verkligen så tråkigt här i london?



söt är du i alla fal =)

puss

2009-04-02 @ 22:52:33
Postat av: jonna

ja, det har gått till den grad att min mamma funderar på om det verkligen är roligt att läsa julies blogg för att man aldrig vet vad som är sanning, haha.

2009-04-03 @ 14:23:26
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/
Postat av: Papps

3 år? du är tjej och eftersom du lever i Skandinavi blir det 5 år ska du veta!

2009-04-03 @ 21:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0