Solen skiner och fåglarna kvittrar!

Det känns nästan som sommar ute. Går bara i leggins, linne och tröja och ändå funderar jag på om jag klädde mig för varmt idag eller ej. Det grönskar verkligen här i London, och en hel del tid har tillbringats i St. James's Park denna helg. Härligt.

I fredags var det som sagt photoshoot för Merci Maman. Jag fick tro det eller ej stå modell. Eller min hals/dekolletage samt handled fick stå modell. Haha. Det tog en himla tid men bra blev det. vet ej när bilderna kommer ut men ni kan ju titta in titt som tätt på www.mercimaman.co.uk Beatrice hals finns också med lite här och där men tror ni som känner mig kan urskilja på vilken som är vilken. :D
Här får ni se en otroligt intressant bild på fotografen och moi.


Kvällen blev inte riktigt som planerad. Men vi kom hem ruskigt tidigt, skönt att gå och lägga sig i hyffsad tid för en gång skulle en fredagkväll.

Lördagen tillbringades I Notting Hill med Sandra och hennes syster. Väldigt roligt att få se henne igen efter 7 månader. Vi tog en fika och satt och pratade om allt och uppdaterade varandra om vad som hade hänt.


Några timmar senare begav jag mit till St. James's Park för att träffa Lisa och Matilda. Vi satt och pratade i värmen i några timmar innan vi traskade vidare mot Eat där vi fikade fruktsallad, kors i taket! och morotskaka. Yummie. Skulle sitta barnvakt på kvällen så gav mig hemmåt vid sex snåret.

Söndagen tillbringades också i St. James's park med Joner under mycket skratt och kommentarer. Vi promenerade till Victoria station där vi tog bussen in till stan för att gå till det berömda Nero. Efter ett tag kom även kära Anna dit med hennes syster Sofia, (Sophia?). Konstigt nog satt vi även där och pratade i några timmar.

Vi är rätt duktiga på att prata måste jag säga.



Det togs förövrigt ovanligt många kort denna helg.

Kommentarer
Postat av: jonna

extremt underlig pose av mig!



"julia, DU SUGER!!!"



tack för den helgen... ska vi lyckas bättre nästa? ;D

2009-04-06 @ 16:42:17
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/
Postat av: anna

vad snällt av jonna att inta en efterbliven pose, det får mig att se så mycket mer intelektuell ut...



pöss

2009-04-08 @ 23:36:14
Postat av: Sandra

Jättekul å träffas var det! Måste ses i sommar när du kommer hem sen :D

2009-04-29 @ 20:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0