Come ti chiami?

Här kommer lite foton från helgen i Paris...



    


       

    





  
 










I går anlände jag till London igen. Tågresan gick alldelles utmärkt och vid fyra tiden var jag hemma. Vid 18 kom Jonna och Karin hit. Vi lagade pasta med baconsås och blev förvånade vilket gott vin vi hade införskaffat oss till middagen!

Några timmar senare befann vi oss på TigerTiger. Från ca. 23-02.15 stod vi konstant på dansgolvet. Hur underbart är det inte på en skala 1-10 att dansa så fötterna blöder i pumpsen? 12 skulle jag säga. Men kvällen var ännu inte slut på långa vägar. Vid 02.15 gick larmet och de var tvungna att evakuera hela stället. I 1 h och 40 min. stod vi i en lätt snöstorm ute och väntade för att få våra pinaler. Men icke sanicke där trodde vi fel. Ingen fick sina saker och de bad oss att komma tillbaks i morgon. Eftersom jag hade mina hemnycklar i min väska som fanns i garderoben hade vi inget annat val än att åka hem med taxi till Jonna och sova där. Men det gick ju finfint det också!:)

Sammanfattning av kvällen: Kul, italienare kan inte prata engelska, evakuering och snöstorm.

Hämtade våra grejor idag och som tur var fanns allt kvar! Jag följde med Jonna och hämtade Oscar efter. Vi kände oss som två riktigt skabbiga 19 åringar som gick runt bland överklassens fina damer. Haha... ja du, men snart är vi också där Jonna! ;)

Nu har jag städat lite här hemma och duschat. Hoppas på att jag får sällskap av Jonna ikväll så jag slipper sitta själv ensam hemma. Ska packa min väska tills i morgon också! Åker ju till Wien :)

Kommentarer
Postat av: jonna

ja men tänk vilken fantastisk upplevelse vi fick vara med om ändå! haha, herregud...



ha det så bra nu! puss!

2009-02-11 @ 00:51:51
URL: http://jonnakatarina,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0