In Vienna!

Gomorron gomorron!

Nu befinner jag mig i min kära morbrors lägenhet i Wien. Anlände igår eftermiddag och fick sedan en bilrundvandring i den vackra staden innan vi begav oss hem. Jätteroligt att vara här och träffa alla! Nu sitter jag här och väntar på att vi ska gå ut och turista i staden. Härlish härlish. Vädret är kanske inte det bästa men det regnar inte i alla fall. I kväll kommer mor & co:)

Det kommer bli en kul weekend! Lovar att ta massvis med kort...

Såg förresten på Taken igår. Kan verkigen rekommendera den filmen!

taken01.jpg


Kommentarer
Postat av: jonna

haha, taken :D med uppföljare hustaken!



varit lite busy busy men uppdatering kommer ikväll om jag inte dör av utmattning. låter som du har det bra! hälsa alla :) puss!

2009-02-12 @ 20:22:38
URL: http://jonnakatarina,blogg.se
Postat av: Papps

à propos "Taken" kan du väl förstå att en far kan bli orolig men en dotter i en "stor" huvudstad.

Så länge du inte vill bli sångerska, att Christer inte köper dig en häst och att jag inte kommer med en Karakoe eller dyligt har du ingenting att frukta, och inte jag heller.

Är "www.studera.nu" din startsida?

2009-02-13 @ 20:26:59
Postat av: lisa

jisses Julie, vad du reser! :)

2009-02-14 @ 19:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0