Torsdag den 13!

Idag har det verkligen varit fredag (okey torsdag) den 13 för lilla Maïlys. Då vi var påväg nerför dagistrappan, lyckades hon snubbla och göra dubbelvålt samt att hon klämde sin lilla tumme i dörren. Dessutom lyckades hon på något sätt trassla in sin spark/scooter, eller var det nu heter, i Arthurs cykel så hon ramlade pladask mitt på gatan. Stackars liten;(

Vaknade sent och satte igång med städningen här hemma. Städade nedervåningen samt mitt badrum. Hervés föräldrar kommer nämligen på besök i morgon, så det gäller att jag håller snyggt i mitt badrum. Suck....

I morgon jobbar jag lite på morgonen innan jag blir helt ledig. På kvällen ska jag och Joner träffa Matilda och Susse i Camden där vi ska gå på en klubb som heter Proud. Det ska bli spännande att för en gång skull prova något nytt, även om det tar emot lite haha. De senaste månaderna har det endast blivit Walkabout, Tigertiger och Zoobar. På lördag ska jag träffa Matilda och Susse ännu en gång, var ju ett bra tag sedan nu och på kvällen sitta barnvakt åt lilla Inez. Det kanske blir en fika med Ebba på söndag.

Nu ska jag slå in ett stort paket som ska fraktas till Sverige där 4 stycken salt & vinegar pringles rör ligger och väntar på en viss person samt Louis tröja som han glömde i Wien! Visst har du en snäll syster va?!

Kommentarer
Postat av: bror

glömde jag en tröja i wien? ;O

2009-02-20 @ 11:30:07
Postat av: anna

hej bubblis!



vad ni ungdomar haller igang, man blir ju trott bara av att lasa om era aventyr. sjalv sitter jag hemma med en kopp bryggkaffe framfor let's dance. detta efter att ha lost lite soduko. snart ska jag val se pa sparet for det har jag spelat in, haha.



ha en himla mysig helg! hoppas vi kan ses till nasta! puss

2009-02-20 @ 20:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0