Hoppas hoppas hoppas!

Igår kväll satt jag som sagt barnvakt inte så många timmar men lite klirr i kassan blev det allt:)
Beatrice frågade mig om jag ville börja jobba för Merci Maman en gång i veckan och självklart sa jag ja! Kul! Trodde inte att hon skulle behöva mig eftersom hon hade mest jobb innan jul. Ska även ta hand om Chloé på fredag. Dock inte på kvällen, där vart ni lite oroliga va tjejer haha:) På lördag kväll ska jag sitta barnvakt hos de igen och på söndag får jag och Jonna en heldag med fem barn. Tror vi kommer att vara helt slutkörda på kvällen. Inez 1 år, Chloé och Maïlys 2,5 år, Arthur 3,5 år och Martin 4,5 år. Japp vi kommer att dö haha. Nejdå

Idag ska jag knappt ta hand om barnen. Ska endast hämta Maïlys på dagis snart och senare lämna henne hos Beatrice. Ska ju på intervju idag i Sheperd´s Bush angående engelskakursen. Hoppas hoppas hoppas att kursen ligger på förmiddagarna! Annars blev Delphine tipsad igår av en mamma att de söker en assistent på förmiddagarna i en engelsk skola som ligger 1 minut från oss! Om jag nu inte kan börja på kursen ska jag gå dit i morgon och höra mig för lite! Vore perfekt annars om jag kunde börja som assistent i en klass!

Jaja, livet rullar på och på fredag kväll nalkas utgång som vanligt, får se vart vi går. Om det blir Zoo Bar ytterligare än gång eller om vi vågar pröva på något nytt haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0