I morrn är de torsdag!

Dagen har varit ganska bra, lite seg på grund av vädret. Grått och dystert.
I morse gick jag och Jonna till gymmet och tränade i en timme. I morgon ska jag gå på mitt första pass, aerobic. Får se hur det går. Lär ju ställa mig längst bak i salen haha. Väldigt skönt att det är torsdag i morgon. Först träning, sedan ska jag städa undervåningen, stryka och hitta på massor med aktiviteter för barnen. Vill att de ska vara helt slut på kvällen eftersom jag sitter barnvakt då haha. Hoppas på att det blir fint väder så vi kan gå ut:)

Nu är det bara en vecka kvar tills Linnea kommer:) Synd att jag bara hinner träffa henne en kväll, men men... Dagen efter åker ja ju till Paris! Vilket tjat, I know

Kommentarer
Postat av: jonna

vädret är verkligen på din sida idag :) puss!

2009-01-29 @ 14:11:43
URL: http://jonnakatarina,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0