Ratatouille

Idag har jag gjort min andra ratatouille här i London. Den blev mycket bättre än den förra så hoppas den kommer att bli ännu mer uppskattad:)
Igår åkte vi in till Hyde Park, som i lördags, och solade. Efter ett tag kom även Mattis och Lisa och joinade oss. Senare på kvällen bestämde vi oss för att åka in till Kingston och äta med Anna. Vi gick som vanligt till Zizzi där servitören blev väldigt förvånad utav vårat val av dryck - cola. Vi beställde även samma varmrätt samt efterrätt - det visade sig att vi var det bästa (enklaste) sällskapet han hade haft den dagen. Vi begav oss därefter mot Themsen och ölade. Det går ju inte att inte dricka öl på en söndag! Riktigt mysig dag med alla flickor!

Idag tänkte jag åka och rösta eftersom jag aldrig gjorde det i fredags. Men ickesanicke. Jobbade istället för Beatrice. Det blir alltså en väldigt tidig uppstigning i morgon eftersom jag har kursen som börjar kl. 10.00.

Ikväll ska jag fråga familjen om jag är ledig den 12 juni. Det är nämligen så att jag har blivit medbjuden av familjen Sandefeldt till en rockkonsert i Darby den helgen. Deep håller i VIP/maten. Hoppas att jag kan följa med! Om så blir fallet kommer Joner och jag i fortsättningen nynna på Slipknot, Marilyn Manson, Backyard Babies och en massa andra läskiga hårdrocksband. Men ta det lugnt familjen där hemma, jag lovar att inte färga håret svart eller raka av det:)


Kommentarer
Postat av: jonna

va?! sa jag inte att kravet för att du fick följa med var att du färgade håret svart!? nehe... okej då, men massa kajal är ett måste! vi måste ju snärja backyard babies! och du, det är inte "konsert"... DET ÄR FESTIVAL FÖE HELVETE! ;D wiiiiee!

2009-06-01 @ 17:37:26
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/
Postat av: Papps

färga svart? vilken konservatism! Är ni 60+? Grön ska det va' med oranga och elektriska blåa slingor.

Bara du kommer hem nästan som förrut... så blir det bra!

2009-06-01 @ 21:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0