Il y a des roquins par terre!

I morse blev det tidig uppgang eftersom jag skulle lamna barnen pa dagis. Det gick over forvantan faktiskt. Efter det begav jag mig mot Hammersmith. Satt pa Nero i 1 h och skrev rent min lilla uppsats haha...nerd! Det ar en himla blandning av manniskor pa kursen; en jamaicanska, tyska, koreanska, polack och tva japaner. Kul jul!

Annars har dagen gatt relativt fort. Dessvarre madde Arthur inte alls bra nu ikvall sa vi far se om jag maste stanna hemma med honom i morgon. Hoppas att han frisknar till. Nu sitter jag barnbakt at Martin och Chloe... forsokte se pa semestersvenska men det hackar konstant sa far se pa vanner istallet och lasa.

Kommentarer
Postat av: Papps

Roquins= requins?= coquins?= rouquins?=bouquins?... et pourquoi par terre?

2009-03-12 @ 17:59:16
Postat av: Julie

Haha det var Maïlys som sa det vid middagen igår...ett nytt knep för att hon ska stanna vid matbordet och inte ta ner fötterna på golvet

2009-03-12 @ 22:21:33
Postat av: Papps (Julies alltså!)

hon menar hajar (requins) för att roquins betyder nothing!

Nu är jag förskyld med ont i halsen. Jonna ska kunna passa på....

2009-03-14 @ 21:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0