I'm a student now!

Idag var jag på min första lektion i reading & writing. Läraren var jättebra och jag tror kursen kommer att passa mig perfekt. Vi kommer mest att hålla på med texter och diskutera dem, vilket är bra. Vi var kanske åtta personer idag, alltså inte så många som jag hade trott. Pratade med en tysk au-pair som bodde i Hammersmith, riktigt trevlig. Tyvärr skulle hon antagligen söka en annan kurs eftersom hon tyckte denna verkade för enkel för henne. Hm jaja, jag är väll inte lika skillad.

Efter kursen gick jag hem till Jonna. Önskar att jag också hade haft maginfluensa i 5 dagar istället för 2 så hade jag gått ner lika mycket. Nej jag skojja bara. Usch tycker så synd om henne. Fick i alla fall träffa Jesper vilket var trevligt.

Har precis ätit lunch och pratat med både Bella och mamma på telefon. Funderar på att gå till badhuset med Maïlys i etermiddag och inviga min nya bikini för 5 pund. Vilket fynd säger jag bara! I morgon kl. 16 åker familjen = jag är ledig. :) Yippie, ska dock sitta barnvakt åt Martin och Chloé.

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0