In fact, you're not suppose to tell the truth

Nu ska jag förklara gårdagens I love you thing...och det är sånt här man egentligen inte ska avslöja sanningen på men orkar inte med de nyfikna kommentarerna och mailen haha.

På eftermiddagen begav vi (jag, Arthur och Maïlys) till parken. Jag ahde köpt fika och vi satte oss ner på en filt i gräset. Helt plötsligt sa Arthur:

- Julie, you know what? I love you.

Hur glad blev jag inte på en skala ett till 120? Sedan ville han bara försäkra sig om att jag fortfarande skulle vara kvar hos de ett bra tag till:)
Denna lilla kille på 4 år gjorde min dag i går!

Nedrans vad jag kommer att sakna dem:( Usch, men vill inte tänka på det nu...Får tillägna ett lååångt inlägg till familjen Brice då jag flyttar.

Vad har hänt idag då? Drog mig lite för länge i sängen i morse så jag fick stressa som en tok för att komma i tid till kursen. Då jag väl var framme visade sig att gud inte var på min sida idag - läraren var sjuk. Jaha, det var bara att pallra sig tillbaka till Fulham. Jobbade för Beatrice mellan 11-16 och tog hand om Chloé. Efter det hälsade jag på Jonna en kortis innan jag gick hem. Ikväll skulle jag egentligen ha suttit barnvakt här hemma men Hervé är sjuk så han kommer att vara hemma. Ska istället sitta barnvakt hos Beatrice - vilken nedrans tur de hade! Så antar att jag är ledig i morgon bitti och på dagen - skulle egentligen tagit hand om barnen då! Glad nyhet:)

Nepp mina kära vänner nu ska jag laga potatismos och koka ärtor och morötter - vilken bra fredagskväll detta kommer att bli;) Men jag behöver dock ta det lilla lugna. Kan ju trösta mig med att förkylningen nästan har lagt sig helt. Undrar om det var p.g.a. det glas vin jag drack igår då jag och Jonna var på Pizza Express?!

Idag blev förövrigt min käraste Jonna råinspanad av inte mindre än 8 killar på mindre än 5 minuter...haha japp min bästaste bäste vän, jag räknade dem... :D Sorry!

Kommentarer
Postat av: jonna

haha, du är sjuk i huvet min lilla vän! (föresten tog det nog 10 minuter till och från blomsteraffärn, haha)



för övrigt kan jag säga att den här förkylningen gjort mig sjukt lättpåverkad. inte nog med vinglaset på pizza express, ikväll drack jag ett glas vin på deep och kände också av det! helt galet!



var redo tidigt imorn! jag måste upp 07.30 med wille! du behöver givetvis inte vara klar då men typ 10-11?



grejtans! puss!

2009-03-20 @ 22:27:10
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0