Jag har atit pannkaka!

Igar avslutade jag dagen med styrketraning, idag borjade jag dagen med ett aerobicspass! Duktiga lilla jag!
Nepp nu far det racka med berommet... Traffade Jonna over en lunch idag, later som om vi hade en businesslunch, sa var dock inte fallet. Vi kakade tortellini, carbonara och sallad framfor semestersvenskar. Ett mycket underhallande program som skildrarde svenska  reseledarnas liv i Thailand. De verkar ha ett himla kul jobb, men jag kan inte lata bli att skratta at alla dessa 60+ som aker dit och turista hahaha. Ni maste kolla pa det for att forsta:)

Efter lunchen kilade jag hem och stadade i hela tva timmar! Sedan lagade jag pannkakor, som jag nu har frysit in eftersom jag inte orkade ata upp alla. Vi far se om de e en lika stor hit efter att ha varit i frysen...det atersta att se.
Nu sitter jag hos Beatrice. Har skrivit namn och adresser pa 22 paket. 1,5 h tog det, och nej jag ar inte lansamt, men det tar sin lilla tid. Ska ga ner och kolla om det finns nagot pa tv, annars blir det tidningar som galler.

I morgon ska jag pa kursen och sedan vette tusan.


Kommentarer
Postat av: jonna

....och sen kan du följa med osci & jonna på donken och kanske gå och bada? (ser ut som en ängel... eller försöker iaf)



och föresten: vad man kan bli glad av bara en rubrik! jag började garva för mig själv. "jag har ätit pannkaka!"...dock tror jag det är "käkat" ;)



pöööss!

2009-03-06 @ 00:08:07
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/
Postat av: Papps

hej!

Skrev i Jonnasblogg igår (ang.magsjuka återfall...)

Såg inte att min signatur var också på henne "Papps" Hon tror nu att det är thomas som ahr skrivit detta. Skickar bilder från entrée och TVrummet inom kort. Allt väl här. Skriver längre senare.

2009-03-08 @ 10:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0