XOXO - Gossip Girl

Jajamensan, nu har jag kollat på det överskattade Gossip Girl. Visst kanske inte kan uttala mig riktigt ännu eftersom jag aldrig har följ den serien.

Ikväll har jag förövrigt städat mitt badrum och sovrum - otroligt tråkigt men nödvändigt. Så nu doftar det inte längre tåbira och aceton...hm märklig blandning...

Sorry Jonna, Vet inte vad som flög i mig, självfallet menade jag Sandefeldt!

Hur har dagen annars varit? Jo tack relativt bra, om man bortser från hur täppt jag är och att jag har snytit mig ca. 150 gånger. Solen har skinit hela dagen så eftermiddagen tillbringades i parken. Hoppas på fint väder även i morgon för då ska jag nog slå på stort och ta med barnen på picknick i Hyde Park. Mys pys. Dessutom måste jag hitta på något som de kan göra till sin kära moder - det är ju trots allt mors dag på söndag...jag får inte glömma bort det jag får inte glömma bort det - att ringa min älskade mor då!

Herregud, sista arbetsdagen i morgon, tiden går för fort nu! Har ju massor kvar att upptäcka och utforska!



Kommentarer
Postat av: jonna

jag tror helgen blir rätt trevlans ändå, om du kommer hit på lördag vill säga (hundögon) och så avslutar vi "helgen" med tigern på måndag och så nästa helg går vi ut helt sjukt hårt och festar fre, lör och måndag? vad tycks? :D jag är döpå! tiden är knapp nu, sis! fan hur ska jag klara de sista månaderna utan er!?

2009-03-19 @ 11:38:17
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/
Postat av: Papps (Julies alltså!)

du kan ringa mor din ändå, även om den svenska mors dag är slut på maj. Tänk om du hade ringt för fransk farsdag... men det är väl ingen risk så länge du inte bor i Frankrike.P%K

2009-03-19 @ 17:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0