Your Love

Min otroligt intressanta dag:

07.00 tvingade mig upp ur sängen
08.00 Gick hemmifrån med barnen till dagis
08.30-09.30 Tvättade och satt framför datorn
09.30-10.00 Köpte otroligt billiga träningskläder - nu ska här brännas fett!
10.00-12.00 Jobbade för Beatrice
12.00-12.45 Har absolut ingen aning om vad jag gjorde... kanske borde börja oroa mig för dåligt minne!?

Okey, nu pallar jag inte mer... Hämtade Maïlys, åt lunch, kollade lite på tv, hängde tvätt, hämtade Arthur, gick til parken, gick hem, badade barnen, läste och åt middag.

Ja, det kanske inte har varit den mest händelserika dagen på året men jag är nöjd:)


Kan förövrigt starkt rekomendera denna underbara låt à la Joner and Chilliie;)

http://www.youtube.com/watch?v=rJK-RM8vxwU&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0