Aziz

Igår kom mor min hit till London. Vid sjutidebefann hon sig här hemma. Det kändes lite konstigt måste jag erkänna när vi satt där och pratade med au-pair familjen. Har ju levt med dem nu i åtta månader. Det gick bra i vilket fall som helst. Efter  någon timme gick jag och mams till en jättemysig restaurang som heter Aziz. Hur mycket folk som helst, jättegod mat och magdansöser, kan det bli bättre haha. Rekomenderar starkt den restaurangen. Jättemysigt och jätte trevlig personal. Inte ofta man får vara med om det här i London.

Nu sitter jag och väntar på att Catinca och mor ska ringa så att jag kan få visa Mitt London - urlöjligt, I know. Jag hatar det uttrycket - Mitt London (No offense Matilda;)) Vi ska i alla fall mötas upp vid Embakment och därefter promenera vid vattnet till St. James's Park, upp mot Trafalguar, Piccadilly, Cocent Garden och Carnaby Street. Hoppas att kärringarna orkar det i detta underbara väder. Det ska nämligen bli värmerekord idag.


Kommentarer
Postat av: matilda

mysigt ni verkar ha! vart ligger aziz? lat som en restaurang man maste svanga forbi. puss

2009-05-01 @ 20:03:35
URL: http://mittlondon.blogg.se/
Postat av: jonna

värmerekord! fan vad najs! vad mysigt ni ska ha då! själv har jag gjort den där megatabben med nummer igen, haha! hur fan lyckas jag!? puss!

2009-05-02 @ 11:47:04
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/
Postat av: anna

vad kul med besök =)



är din mamma kvar på måndag eller ska du med till ikea? annars så ses vi ju nästa helg. skulle gå ut på lördan då va?



puss!

2009-05-02 @ 20:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0