Bara för en dag

Idag har väll inte varit den bästa dagen i mitt au-pair liv. Maïlys kissade på sig påvägen hem och började stortjuta, hon spolade även ner 50 kr. hårklämman som jag gav henne i present - med flit, en fröken på Arthurs dagis sa att jag skulle prata med föräldrarna eftersom Arthur och hans ilbatting till kompis, Noe, hade tillverkat vapen och sedan använt dem, (låt mig småle). Efter middagen har nu ungarna skrikit så mycket att jag fått ont i huvudet och jag inser nog att föräldrarna kanske är lite för coola vad det gäller utskällning inom just detta område...

Okey, nu får jag lite dåligt samvete för att jag sa att jag inte har haft en toppendag. De båda skruttungarna kom nu upp till mig för att säga godnatt och ge mig en puss - undrar på vems order, haha.

Nåväl, nu har jag fått klart för mig att mors dag är nu på söndag, skönt skönt. I morgon är sista arbetsdagen. Delphine kommer att jobba hemma, vilket stör mig lite. Kan inte riktigt slappna av då hon jobbar hemma och jag tar hand om ungarna. Hoppas det blir fint väder så att vi kan gå till parken. Biblioteket måste vi gå till i alla fall för att inte å böter på ej inlämnade böcker. Förra gången fick vi 5 pund i böter - fatta 65 kr! Jag vet Jonna, men jämförelsevis med Strängnäs är det sjukligt dyrt! Men du gick ju aldrig heller till biblioteket - din tönt. Nej, nu ska jag sluta med min dryga stil och vara lite trevlig resten av kvällen.

Anna; Oceana låter ju toppen tycker jag! Eller vad tycker du?

I morgon kväll flyr jag Fulham och drar min kos mot Angel. Bara så ni vet!

Kommentarer
Postat av: anna

jag avskyr då man är superirriterade ¨på barnen och så blir dom helt plötsligt jättegulliga. mn får ju så himla dåligt samvete!



hur som helst, ja vi testar kingston =)



pusspuss ses

2009-05-28 @ 11:31:21
Postat av: anna

juliiiiiiiiiiiiiiiiiiie!



har du skrivare? I så fall, skriv ut tre e-flyers från oceanas hemsida så blir det billigare!



pusspuss ses imorn!

2009-05-28 @ 22:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0