Jag ska också bli en sportig supermamma!

I morse åkte jag och Beatrice till Wandsworth. Vi skulle sälja hennes produkter på ett mummy centre. Sjukt snyggt center måste jag säga. Med en cafeteria/restaurang som sålde allt från kaloririka chocolate chip muffin till nyttiga GI-luncher samt luncher för bebisar. Fånigt, I know men sjukt poppis. Funderar själv på att starta ett sådan ställe i lilla Stränkan. Det borde ju funka...ellr? De hade ett gym med personliga tränare samt ett litet dagis som mammorna lämnade sina barn på då de var och tränade. Dessvärre fick jag inte sälja någonting, men det var ändå jätteroligt att få vara med! Jag ska också bli en sådan supermamma som tränar, äter enligt GI metoden och sitter och gullar med mitt/mina barn som dessa mammor gjorde haha. Köpte två rosetthårspännen till Maïlys och en till Chloé. 50 spänn styck - men det är de små liven värda. Märket var Nenuphar - http://www.nenupharchildren.com/. Fruktansvärt söta barnkläder som designas av fransyskan Veronique, som också bor i London och sålde på centret idag.

Här kommer lite bilder





 Bilden som ni ser i bakgrunden är Veroniques son - världens sötaste!

Tog hand om Chloé mellan 13-17 - vi kommer riktigt bra överens nu, förrut kunde jag ha lite problem med henne eftersom hon är rätt speciell och ganska svår att handskas med. Kommer sakna henne galet mycket:(
'
'







Kommentarer
Postat av: bror

jää. i lajk this. söt unge! (:

2009-05-14 @ 20:16:26
Postat av: bror

alltså, jag gillar bildinlägg! (:

2009-05-14 @ 20:21:03
Postat av: Papps

Starta ett sådan ställe... i lilla Stränkan?

Är du sjuk?

Du som vill turista i teori och praktik... gör det först. Efter, får du välja stället!

2009-05-15 @ 20:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0