Solandes i Hyde Park

Idag akte trion in till Hyde Park. I 5 timmar lag vi och solade, tjotade, skrattade och at. Anna och jag lekte aven doktor och patient. Sjukt kul, jag hade en hel del bizarra symptomer men Doktor Anna lyckades "losa" dem alla och meddela diagnosen:) Egentligen skulle jag vilja skriva ner allt vi sa bara for min egen skull...men jag later inte min lasare ta del av vara sjuka konversationer. Skulle nog skramma bort er ratt rejalt haha.

Nu sitter jag barnvakt hos grannarna. Jobbig kvall verkligen, gratis middag, internet och alla kanaler man kan tanka sig. De har aven Wii fit, men vagar inte prova om nagot skulle ga fel haha.

I morgon vantas forhoppningsvis mer solande och middag i Kingston.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0