mor lilla mor

Har kommit hem från Stockholm nu där jag har varit på undersökning i 10 min. Kändes såå nödvändigt när det inte heller var något fel. Men bättre å vara på den säkra sidan. Papps följde med och såklart fick han mig att lura i mamma att hon ska bli mormor. Det roliga var att när jag sa det till henne blev det helt tyst i luren och först efter några sekunder kom ett litet osäkert skratt...mor lilla mor...:)


Här hemma har jag gjort pannkakor...åt brorsan. Helt sjukt vad snäll man har blivit, men eftersom det inte fanns ngt att göra så gjorde jag dom. Han ska på den omtalade överlevnaden som alla har när man börjar nian. Så nu ska han få ett paket profil, alvedon och en Moore tidning som jag så snällt köpte ut åt honom ;) De små liven växer ju och blir stora de med!
      

Ikväll väntas rensning av garderoben, men denna gång hos pappa. Så galet tråkigt å rensa garderoben men det måste göras nu tyvärr ... Bara 6 dagar kvar nu och 5 för dig Jonky:)

Kommentarer
Postat av: jonna

haha, det är välbehövda saker du köper till honom... men överlevnad, betyder inte det att de ska klara sig utan nödvändigheter som kondomer och sånt? de får iaf försökta tillverka egna av gummiträd tycker jag! nån måtta!



inte ett ord om den fina designen föresten?! puss!

2008-08-25 @ 18:55:27
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0