Leksaker

Har precis varit hemma hos mormor för att ta farväl av henne. Jag sa redan igår att hon inte behövde ordna med någon lunch... men såklart står bordet uppdukat när jag kommer till henne kl. 11 på förmiddagen haha. Hade precis ätit frukost, men ville inte göra henne besviken så jag åt lunch med henne också. Hon lagar ju så god mat. Det är lite roligt med mormor för det är inte speciellt lätt och bara träffa henne. Det är nämligen så att man alltid minst en vecka i förväg måste boka in när man vill träffa henne för den 85 åriga damen har allemnackan full av aktiviteter:) Jag beundrar verkligen henne...det är allt från luncher/middagar till röda korset och väntjänsten. Men det är bra att hon håller sig sysselsatt.

Efter det kilade jag ner till barnens handelsbod för att leta efter presenter till barnen. Efter ett tag så hittade jag ett jättesött set med en liten grythandske, förkläde, kökshandduk och bagarmössa och ett litet set med bakredskap. Hoppas de små gillar att baka så jag får visa hur otroligt jag är i köket....hm...

Ikväll blir det filmtittande hemma hos Susse och i morrn börjar jag fylla väskan inför avfärden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0