Sjuk?!

Har varit en vädigt slapp dag idag, men på eftermiddagen drog jag mig in till George för att fika med Linnea:) Bra att jag alltid fikar hos konkurenterna hehe men men. Vi pratade om allt som vanligt och avslutade det hela med att gå på stan och lämna in hennes CV till några butiker. Håller tummarna för dig att du får jobbet !!! 


Vid middagen fick jag galet ont i magen, precis vid blindtarmen. Har fått sådana anfall i typ ett år men jag har inte gått till doktorn eftersom det efter 20-30 min alltid går över. Men ikväll fick mamma nog och sa att jag skulle ringa sjukvårdsupplysningen. Så det gjorde jag, och efter ett samtal med en mycket trevlig sköterska fick jag reda på att jag var tvungen att uppsöka läkare för att ta blodprover m.m. Usch vill inte att det ska vara ngt fel på mig nu, ska ju åka nästa vecka, jag har inte tid med det här !!! Ska alltså ringa läkaren i morgon och boka tid:/ 


Nu ska jag kolla på "Du är vad du äter" med Anna Skipper
Vid slutet av varje program:

- Få se på daj, vänd daj om ... å va fin du é!
Trots att jag är väldigt skeptisk mot henne som person, följer jag det ändå haha.

 

Kommentarer
Postat av: jonna

haha, du, jag och anna skipper (L)

2008-08-20 @ 23:14:56
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0