Skärholmen nästa

Har i princip precis vaknat denna tidiga fredagsmorgon. Vaknade av att telefonen ringde, först vart jag så himla stressad att jag for upp och försökte stänga av veckarklockan men det var ju inte den utan telefonen haha. Måste ha sett stört ut.

I alla fall var jag hos läkaren igår och de skulle höra av sig idag angående undersökning i Sthlm. Trodde inte att jag skulle få en så snabbt men jodå! På måndag kl. 14 ska jag befinna mig på Skärholmens mottagning. HJÄLP! Äh, bättre att jag får reda på vad det är och att jag gör det här i Sverige. Vill verkligen ge beröm till alla privata läkarmottagningar.... man får tid samma dag som man ringer och om man måste gå vidare med undersökningen fixar de allting och några dagar eller en vecka efter har man fått en ny tid. Till skillnad från vårdcentralen där det tar veckor + att de väldigt ofta säger att det säkert inte är något fel på en... Har en kompis som gick dit fyra gånger för att hon hade så ont i halsen. Efter fjärde gången sa de att de trodde hon bara gick dit för att få ledigt från skolan!!! Det visade sig tillslut, då hon hade gått hos en annan läkare att hon hade haft halsfluss i några veckor och om hon inte fick någon medicin omedelbart skulle man vara tvungen att operera bort halsmandlarna på henne. Blir galet arg när jag hör sånna saker, é ju inte precis första gången!!

Nog om eländen... Idag ska jag upp till Sthlm med Linnea:) Ska bli väldigt mysigt och så får jag träffa hennes underbara systrar!




Funderade på att gå ut och jogga en runda men tror inte att det är någon bra idé om jag får ont igen. Men jag kan ju alltid gå!

Bara 9 dagar kvar nu :D

Kommentarer
Postat av: jonna

gud vilket sött kort på dom!!! var du i stockholm idag alltså? det var jag med :)

2008-08-22 @ 21:11:37
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0