Har liite ont i fötterna

Är liite shliten efter helgen...

I fredags var som sagt jag och Linnea i Sthlm. Allt går jättebra till en början men som vanligt händer det ALLTID något. Konstigt nog tappar jag vinflaskan på mataffären och så hoppsan var drycken till middagen borta. Som tur var ordande sig det ändå. Det är sådana grejer som Alltid händer oss när vi é ute. Förra gången, då Matilda var med, så upptäckte hon att honhade tappat bort sin plånbok precis när vi kommit in till stan. Alla fick panik och vi sprang runt som dårar men nej vi hittade ingen plånbok. Men som tur va hade hon såklart glömt den hemma, så det ordnade sig som vanligt tillslut efter mycket panik... Gången innan då jag å Linsan också va ute blev hela kvällen i stort sett misslyckad. Vi kom ut lite senare än vad vi hade tänkt så vid halv två tiden försökte vi komma in på ställen som stängde två och det gick väll sådär. Men tycker att det lite hör till att ngt ska hända, det är själva charmen å vara ute med dom två haha:)

Men efter "incidenten" i fredags gick allt som på räls. Vi lagade en mycket god och hälsosam middag och sen begav vi oss mot Göta Källare. Till en början var det inte speciellt mycket folk och vi förstod inte varför det bara va killar... men det visade ju sig tillslut att i salen bredvid var det Ladies Night haha... Vi fick oss många skratt och resten av kvällen var sjukt kul och en mycket bra avslutning:) Vid fem snåret kom vi hem och 3,5 h senare ringde min älskade mobil...varför ska jag ALLTID jobba dagen efter, suck.... efter en väldigt trött tågresa var jag redo för ett fem timmars pass.


               

Var väll rätt så trött då jag kom hem. Hade tänkt att stanna hemma och vara med mamsen och Christer resten av kvällen eftersom det skulle vara den sista men icke... Åt middag med dom och sen så ringde Emelie... Så jag kilade över till Susse, mkt trevligt :) Hon övertygade mig att gå ut så jag kilade hem igen, och fick på 10 min. fixa mig. Kvällen var trevlig med mycket snack och "avskedskramar"...

I morse steg jag upp motvilligt vid 10....Catinca och hennes vän Mats från London skulle komma å äta lunch. Är verkligen glad att jag fick träffa honom, mycket trevlig och social person, visst han är ju 56, homo och bor i Camden men väldigt trevlig och humoristisk. Känns bra att ha någon där som finns där om det nu skulle hända något.

 Catinca, troligen familjens roligaste vän :)


Efter det åkte vi till Möbelaffären och jag provlåg ALLA sängar. Jag kan ju lätt erkänna att jag absolut inte skulle ha några som helst problem att jobba i den affären :) Nu ikväll väntar väll tv och packning... ska se the Beach, har velat sett den hur länge som helst och såg i tidningen att den går nu ikväll på 6 :)

Nepp, i morrn måste jag upp tidigt igen, suck för att äta tills jag spyr för får inte äta sex timmar innan röntgen. Hur ska jag klara mig!! och får bara dricka vatten efter, herregud jag kommer svälta:(  menmen, får ju offra mig, måste ju få reda på var det är..

Kommentarer
Postat av: anna

vad skoj du verkar ha haft det! och hoppas verkligen att det inte är något på tok med dej. london och jag längtar efter dig! we neeeeed you! PUSS

2008-08-24 @ 19:46:02
Postat av: jonna

konstigt att ni fick ragg den här kvällen!? ni var ju DÖHETA!

2008-08-24 @ 20:23:01
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/
Postat av: anna

åh vad fiiiiint du har fått det här, gumman! ses snart!

2008-08-24 @ 22:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0