Sex and the city

Jaha, då har man gjort det sista, två ytterligare kassar kläder fattigare men det känns bra ...

Bella ringde mig i förrgår kväll och lät som hon var döende, men det visade sig att hon var sjuk och frågade om jag kunde jobba för henne. Så igår kl. 9-16 jobbade jag och sen gick jag till George (igen) för att ta en sista fika med vännerna. Det var mycket trevligt men också lite sorgligt. Jag undrar om det é något fel på mig eftersom jag ännu inte har fallit en tår för att jag inte ska få se många av mina kompisar/min familj på 3,5 månad, hmm....

Nu i helgen lär jag vara helt ensam hemma eftersom far och Åsa ska tävla i segling och Louis ska antagligen till Almanza. Men det känns faktiskt sjukt skönt. Sen på söndag skjutsar mamma mig till Arlanda. Jag bestämde mig redan från början att jag inte ville att hela familjen skulle med och vinka av mig på Arlanda, känns så fånigt och dessutom jobbigare (mentalt) för mig. Jag vill inte göra så stor grej av det.








Snart ska jag kila in till stan för att köpa presenter till min nya familj och sen ska jag jobba i några timmar. Ikväll ska jag för "sista gången" träffa Sara:) Det lär väll bli en massa snack och skvaller och Sex & the city tittande...:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0