The alphabeat song

Steg upp kl.8.00 i morse. Anledningen till detta var att jag skulle lämna ungarna på dagis. Har städat och strykit idag. Dessutom gjorde jag en fantastiskt god lunch till mig själv...Väntar nu på att Maïlys ska vakna. Hade egentligen tänkt att vi skulle gå till badhuset idag men eftersom hon verkar lite snorig väntar jag tils på onsdag istället. Då jag hade städat hela köket och öppnade kylskåpet för att ta lite vatten ramlar ena sidohyllan och vipps står jag där i en sjö av ättika. Självklart skulle alla glasburkar stå på just den hyllan. Så typiskt, men glatt tog jag fram moppen och sopborsten igen för att än en gång få golvet skinande rent. Detta händer mig konstant då jag har städat. Visst har jag gjort en hel del dumt i mitt liv men ändå varför...?

Nu ska jag kila ner och sjunga the alphabeat song med Maïlys, hon har vaknat nu. Vi har himlans kul hon och jag, tror det eller ej! :D

Ikväll blir det antagligen ingen dator, ska sitta barnvakt hos Chloé och Martin. I morgon bitti ska jag stiga upp tidigt, jag och kära lilla Jonna ska åka till Westfield (Europas största varuhus). Hon ska vara mitt stöd i julklappshandlandet, hoppas jag hittar någon nyårsklänning också.

Kommentarer
Postat av: anna

sånt där låter ju så himla dumt men jag kan verkligen ha jättemysigt och roligt med min lilla parvel... vår favoritsång är "wind the bobbin up" mycket bra sång!

2008-12-08 @ 21:46:20
Postat av: Bea

HALLLLLÅ!!!! Har försökt få tag i dig forever. Messa mig ditt nya nummer så jag kanr inga:P PUSSSS

2008-12-09 @ 18:32:13
Postat av: jonna

hej ditt lilla pucko. jag minns inte lösenordet till din blogg... har nämligen fixat nytt kort till din header :) snäll jag va?

2008-12-09 @ 22:47:48
URL: http://jonnakatarina.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0