19 december - 5 januari

Valde att få tillbaka pengarna från Ryaniar igår och bokade om biljetten till Sverige med British airways. Både billigare och mycket smidigare. Dessutom åker jag till London igen den 5 januari istället för den 4, alltså en hel dag till får jag tillbringa i mitt kära hemland:)

I fredags kväll kilade jag över till Jonna. Anna kom också lite senare vilket var väldigt mys. Vi satt runt köksbordet och framför datorn i princip hela kvällen och snackade. Mycket har vi att prata om...Följde Anna till bussen och spatserade sedan hem själv i mörkret. Jag känner mig verkligen trygg då jag går ensam hem från Jonna på kvällen. Det spelar ingen roll om klockan är 22 eller 3 på natten, det är allatid lika mycket folk. Lite skillnad från lilla Strängnäs.

Vi hade bestämt att träffas i Whitechapel men det var bara att glömma eftersom ett flertal linjer hade stängt. Begav mig mot Chinatown istället där Anna var. Vi utforksade alla kinarestauranger och valde ut en då Matilda och Ebba kom. Det blev en väldigt intressant lunch med underligare små maträtter och såklart mycket skratt. Efter lunchen gick vi runt i Soho, väldigt coolt område. Jag och Ebba sa hejdå till Anna och Matilda och kollade runt på Boots i oändlighet. Sedan var det vår tur att vinka av varandra innan vi båda skulle hem och sitta barnvakt.

Jonna mådde något bättre på söndagen och följde därför med till Surbiton där vi träffade Anna och Matilda. Anna guidade oss sedan runt i grannförorten Kingston. Den mest charmiga stadsdel jag hittils varit i. Vi gick bl.a. till ett litet torg där julmarknaden var i full gång. Härligt att äntligen få en riktig julkänsla, så jag har väntat:D

Kom hem runt 19 och kollade på Erin Brockovich.

Idag började jag med att gå ut och gå i 40 minuter. Kan inte påstå att det gick särskilt bra eftersom jag fick fruktansvärt ont i benet efter ca. 15 minuter. Annars har jag ätit väldigt nyttigt idag och druckit mycket vatten. På torsdag kommer Lisa till London och även Kirsi och Maria. Får se om jag följer med Matilda, Susse och Lisa ut på torsdag så har jag en del av lördagen tillägnad åt Kirsi:D


Kommentarer
Postat av: Peter på OKQ8

jag finner det egentligen mycket underligt att vi fortfarande har så mycket att prata om... tar det aldrig slut? tack för myspys helg, mycket julie blev det denna helg men se jag mår ju helt okej ändå, haha PUUUUUSS!

2008-11-17 @ 21:54:35
Postat av: LC

kan du någongång gå in på msn/skype?



(:

2008-11-23 @ 16:33:04
URL: http://woky.blogg.se/
Postat av: Peter igen

juliiiiiiiiiiiiie! hur är dte med dej? lever du fortfarande? hoppas verkligen det! hur har veckan varit so far? pöööööööööss

2008-11-27 @ 12:47:29
Postat av: jonna

kommer jag in här EN GÅNG TILL och ser de där jävla datumena så kräks jag.

2008-11-27 @ 21:40:58
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0