"Chile har bra viner"

Detta citat sades många gånger under början av lärdagkvällen...Det är faktiskt sant, Chile har bra viner!

I fredags kilade jag och Jonna runt lite i Hammersmith för att bl.a. leta efter en födelsedagspresent till Johanna - den bliovande 22 åringen. Det blev en salig blandning bestående av en massa kuliga grejor:D Anna kom lite senare och vi började laga middag. Tuva kom och middagen sattes igång, mycket mat, prat och skratt - väldigt trevligt!

Kilade hem till sängen och plötsligt  var det lördag. Vi gick även denna dag runt på stan för att hitta lite kläder till Anna. Vi tog det väldigt lugnt och gjorde oss i ordning... vi såg fram emot en lyckad kväll i Camden! Vi åkte till Johannas mysiga lägenhet där vi blev bjudna på en liten buffé och vin. Kvällen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, men en minnesvärd en.

På söndagen tog vi det lugnt, kom hem vid sex och lade mig strax därefter...

Dagen har varit bra och gått väldigt fort. Köpte ett nytt kontantkort till mobilen eftersom jag var så klantig och tappade bort mobilen i lördags. Men som tur var hade jag tagit med mig min gamla så jag behövde i alla fall inte köpa en helt ny mobil. Ska låsa upp den i morgon, ni får mitt nya nummer då!


Kommentarer
Postat av: jonna

"minnesvärd"... var det ett passande ordval tycker du? haha. puss!

2008-10-14 @ 01:06:37
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/
Postat av: anna

hahaha, det låter som att jag inte hade några kläder så vi var tvugna att köpa lite... det är ju iofs typ sant...



sen är jag villig att hålla med jonna; är du säker på att "minnesvärd" är rätt ord? i så fall kan väl du berätta vem som la grytlappen i plastpåsen :P



puuuus på dej söt!

2008-10-14 @ 19:08:56
Postat av: Mamma

Det verkar som ni haft en riktig kanonhelg vilket naturligtvis för en mamma är urmysigt att läsa! Jag vet ju hur ni kan vara när ni sätter igång så jag kan verkligen se er framför mig på söndagsmorgonen!

Kram

2008-10-15 @ 10:58:27
Postat av: Kattis

Det blev lite fel där! Kattis ska det vara till dig förstås,haha!

2008-10-15 @ 10:59:25
Postat av: LC

haha, julie, har du skaffat dig två mammor?? (: jag väntar på en uuuppddaatteerriinng!

2008-10-16 @ 20:08:03
URL: http://woky.blogg.se/
Postat av: Larsa

Hej Julie!

Hoppas du har det bra! Det verkar så iallafall. Var hos din mor för ett tag sen och käka salami, brie toasts och som alltid var de utsökta! :D saknar dig! puss puss!

2008-10-17 @ 19:10:56
Postat av: Kattis

Håller med Louis: Dags för en uppdatering, Julie!

(Känn ingen press lilla vän, haha!) Kram

2008-10-20 @ 14:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0