Vad härlish!

Började dagen med Jonna, en timmas promenad, riktigt skönt och börja måndagen på det sättet! Härlish säger jag bara. Vi pratade som vanligt om allt och framförallt om helgens utgång...

Fredagen - Vaknade relativt tidigt och tog en powerwalk med musik i mina öron. Packade väskan och for över till Jonna. Vi hade egentligen tänkt att åka till Notting Hill, men eftersom vädret inte verkade så lovande för det stannade vi hemma och tog det lugnt. Vi kollade på The Holiday och konstaterade ett antal gånger hur snygg Jude Law är. Vi tog en promenix vid vattnet och på hemvägen köpte vi mat. Vi åt och fixade oss medan musikkanalerna på tv gjorde oss ännu mer taggade inför kvällen. Hur skulle denna kväll bli? Lika "misslyckad" som de andra? Vill kanske inte påstå att de andra kvällarna har blivit totalt misslyckade, men roligare har man haft det. Malin, Grabos och deras roommate Ania kom senare. Vi snackade och dansade och begav oss sedan mot det omtalade Walkabout. Då i var påväg att ställa oss i kön sade vakten till oss att vi fick kila in före, vi sade nej men tackade för erbjudandet och ställde oss snäll bland alla andra som väntade på att få komma in....NOT!

Väl inne upptäckte vi att det i princip bara var australiensare och 75% killar. Har inte dansat så mycket på väldigt länge, och har inte heller haft så kul på väldigt länge. Härlish säger jag bara! Vi tackade för oss och sa hejsvejs kl.02.45, för att slippa trängas i garderoben. BKs förtjänst faktiskt att man har lärt sig att gå en kvart innan stängning. Vi gick en bit och fann slutligen den rätta busstationen. Måste säga att det blev en väldigt trevlig hemresa...träffade flera trevliga människor som var lika pratglada som vi!

Sleepade over hos Jonner (fyndigt) och begav mig hem på lördag eftermiddag. På kvällen satt jag faktiskt barnvakt till en "ny" fransk familj. Deras ettåriga dotter sov redan när jag kom. den enda uppgift jag fick var att stryka lite. Härligt med extra fickpengar. Måste sluta säga härligt, börjar låta som Magnus i BSF!  

På söndagen ¨åkte jag in till Leicester Square för att luncha på kinarestaurang med Mats Broman, hans sambo, sambons systerson och ytterligare fyra andra. En väldigt spännande måltid må jag säga. Roligt var det att prata engelska, klarade mig riktigt bra! Tog tuben hem och satt barnvakt.

En av de bästa helgerna hittils!

Kommentarer
Postat av: jonna

"Då i var påväg att ställa oss i kön sade vakten till oss att vi fick kila in före, vi sade nej men tackade för erbjudandet och ställde oss snäll bland alla andra som väntade på att få komma in....NOT!" haha, fan vad härligt drygt ;D



dessutom "upptäckte att det bara var australiensare"? hö? hur FAN såg du att det bara var det? haha, sötis. puss!

2008-10-27 @ 22:03:41
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/
Postat av: your motherfucking cool brother

vilket råtöntigt ord, "härlish". x)



det var i princip det jag ville säga. nu ska jag se kung-fu panda. so long, FUCKER ;)

2008-10-27 @ 22:03:57
URL: http://woky.blogg.se/
Postat av: your sista

Men Louis lägg av, säg inte att du också börjat med so long Fucker, efter fem år, åååå fjortis

2008-10-28 @ 11:11:47
Postat av: Lisa

julie, du är galet dålig på att uppdatera! ;)skärpning! jag kommer till London om 3 veckor, längtar! Puss!

2008-11-01 @ 12:39:36
Postat av: bror

julie, syster... BLOGGGAAA, UPPDATERA!

2008-11-01 @ 21:51:01
URL: http://woky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0