Why/Pourquoi?

Har precis lagat en soppa gjord på potatis, morötter och purjolök. Det låter ganska trist men de små liven älskar den! Föräldrarna kommer inte hem ikväll så jag ska "mata" och lägga dem,men det kommer nog att gå galant....hoppas jag.

Funderade först på att gå med Maïlys till badhuset i eftermiddag, men eftersom vädret är helt underbart ska vi nog tillbringa tiden utomhus. Känner att jag måste ladda upp lite foton från kameran, har inte gjort det på ett bra tag nu och det är ju lite roligare att få se lite bilder då och då.

Ikväll är det bonde söker fru:D Får kolla på avsnittet på datorn...alltid lika underhållande. Jag säger bara Magnus, Magnus, Magnus. Det finns ingen "roligare" person i det programmet. Denne man gott folk, är så otroligt självgod och pinsam att han alltid lyckas få mig att rodna och bita på naglarna för att jag inte ska lägga mig raklång på vardagsrumsgolvet och börja garva...eller kanske gråta!?



Nu ska jag se om Maïlys har vaknat, vilket jag tror hon har gjort. Minst 10 gånger/dag säger hon Pourquoi - Varför. Hon har fortfarande mycket att lära, men jag ska lära henne allt jag kan! :D

Kommentarer
Postat av: anna

"men duu, det här känns ju jättehärligt"

"jaha... nästan lite maniskt sådär?"



åååh herregud, en männsikan, jag klarar bara inte av honom! och ja, jag vill se bilder!!!

2008-10-22 @ 18:22:05
Postat av: BROR

jag tycker han verkar skitgó. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

2008-10-22 @ 19:47:41
URL: http://woky.blogg.se/
Postat av: jonna

stackarn... då får ungen inte lära sig mycket! ;)



magnus magnus magnus... man blir nästan lite manisk sådär?

2008-10-23 @ 12:55:21
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/
Postat av: Mikaela

den soppan lät faktiskt ganska god!

2008-10-23 @ 12:57:35
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0