Doddo

Hämtade Maylis på dagis för ca 45 min sedan. Dagispersonalen gav mig den dagliga informationen; hon hade ätit all mat inklusive all efterrätt men hon hade inte bajsat på hela dagen så det var ju inte så bra enligt dem.... hm...
Jag gick hem med henne, tog på henne blöjan, drog ner rullgardinen klappade henne lite på ryggen och vips så sov hon med sin doddo (nalle). Inte speciellt svår person det där:)

Här kommer lite bilder





Mitt rum
Ska förresten fråga om jag får ta ner det fula tyget från väggen
och sätta upp något annat istället....men måste bli lite varm i kläderna först:)


    
Arthurs rum                                     Maïlys rum


    
Vardagsrummet                                                       Matsalen

             lilla uteplatsen
Köket

 
Köket









Kommentarer
Postat av: Kattis

Det ser ju jättetrevligt ut Julie! Men jag häller med dig, mattan på väggen måste bort!

Kram

2008-09-03 @ 22:37:37
Postat av: kattis

Det ser jättetrevligt ut Julie! Jag håller dock

med dig; mattan på väggen måste bort,haha!

Kram

2008-09-03 @ 22:39:52
Postat av: Kattis

Blev visst lite tokigt där!!!

2008-09-03 @ 22:41:13
Postat av: Julie

Haha ja:)

2008-09-04 @ 11:07:07
Postat av: mamma

Hej älskling, ser trevligt ut. Du kommer säkert att finna små prylar så småningom som passar i rummet och gör det lite mysigare. Kul att se.

Puss.

2008-09-04 @ 21:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0