Ledig!:D

Och så var veckan slut.... på arbetet ja:) Det är helt sjukt att jag om två dagar redan varit här i en vecka. Visst, ibland känns dagarna långa och sega men vipps så är det redan fredag, lr om 3 timmar...

I morgon blir det upp "tidigt" för jag och Jonna som också blev ledig, wiee, ska åka till London city. Faan vad roligt det ska bli. Vid 10-tiden ger vi oss iväg med 74, som tar ca. 20 minuter till oxford street. Där ska vi först gå till primark, sen kommer antagligen Matilda som ska luncha med oss. Drar nog hem emellan eftersom vi ska ut allihopa (moi, Jonna, Matilda, Anna och Ebba) vid 7.

På inköpslistan står det:

Kontantkort
Tjocktröja
Tvål
och kanske ett par skor

Ska bli så sjukt skönt å träffa alla. Tror att vi har en held del och prata om, ska bli kul och träffa hon Ebba också, tror det var en kompis till Matilda och Anna.

Vad har hänt idag då.... Jag hämtade barnen som vanligt kl. 13 sedan gick vi hem, MAïlys sov, Arthur kollade lite på Nalle Puh och sen bakade vi kakor. Efter det kilade vi till parken där Arthur slog en kille i ögat, jag blev väldigt arg och bad om ursäkt eftersom han inte ville göra det...fastän jag sa tusen gånger att han skulle be om ursäkt. Efter den lilla tragedin så kom Jonna och hennes 5-åriga supersöta superblonda Oscar....blev en hel del gungande på gungbrädan och efter det var mitt och Jonnas träningspass avklarat. När vi kom hem blev det bad och sedan kom parenteserna hem.

Nu ska jag gå och lägga mig

Kommentarer
Postat av: anna

wiiiiie, snart är det fredag och det betyder get together! helt sinnessjukt vad fort denna vecka har gått. tycker att det var måndag igår =)



ebba= jag och matilda gick i samma klass som henne mellan typ 4 och 7an och hon är flickan som efter en miss under en engelskalektion i 4an går under namnet "ebbsent". Hon var sjuk den dag då vår lärare lärde oss att "absent" betyder frånvarande.

Dagen efter var hon dock närvarande igen och då läraren frågade "Who's absent today?" räckte hon upp handen och svarade lite klent "I'm absent".



haha, och det var historien om hur hon blev Ebbsent.



PUSS

2008-09-04 @ 22:34:03
Postat av: larsa

Hahhaa, jag ser framför mig hur du står och skriker på en liten unge på engelska, hahaa! Puss puss

2008-09-05 @ 22:59:50
Postat av: cissi

hej gumman! pappa tipsa om din blogg:) man undrar ju om han gör annat än surfar på internet,fb och läser bloggar där nere..hmmm.

Kul att höra att allt är bra, låter som din 1 vecka var något lättare än min, men tror mig de jobbiga dagarna kommer ;) men tills dess så får du njuta av de söta barnen o din nya tillvaro. Kul att de umgås med fransoser, antar att du får bättre mat än annars då oxå, tre rätters är inte helt dumt.

Ha det super bra och ta det försiktigt i storstan!



ps. vilken dator skaffade du till sist??



bisou



2008-09-05 @ 23:17:14
Postat av: Julie

haha, så han kom ihåg min blogg i alla fall:) Ja, som tur va får jag mycket bättre mat så det é väldigt skönt.... En hp skaffade jag

2008-09-06 @ 12:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0