Notting Hill

Nu är jag ledig, eller nästan i alla fall:) Ska sitta barnvakt i morgon kväll i 2 h och sedan på lördag kväll.

Denna dag har nog varit en av de bästa hittils. Gick till biblioteket i morse för att forska lite kring kurserna. Skickade även mail till de olika skolorna och fick svar bara några timmar efter...kanoners! Har tänkt att besöka de två olika skolorna nästa vecka och se mig lite omkring. Gick därefter till Boots och köpte lite tvål och andra tråkiga grejor att lägga pengar på. Efter att jag hade hämtat barnen gick vi hem och jag och Arthur satte oss för att måla med fingerfärger, rätt kul! När han hade fått nog gick han upp... Efter kanske 10 min. märkte jag hur tyst det var i hela huset. Gick upp till hans rum och fann han liggandes i sin säng haha. I 1,5 h sov han, som Maïlys. När de hade vaknat gick vi till parken, lekte av oss lite och hälsade på alla hundar.

I morgon ska jag till Notting Hill på deras marknad med Matilda. Ska bli väldigt mysigt och kul att få upptäcka en ny del av London som ja aldrig sett förrut! Hoppas på att ta lite "bra" bilder på denna välomtalade del som jag kan lägga upp!

Strax ska jag till Jonna för att titta på sex & the city. Ska försöka motstå att åka förbi butiken där de säljer godis, well well vi får se, haha:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0