An extra hot skinny decaf extra shot vanilla latte please

Inledde dagen med en kaffe på Starbucks. Jag var lite vågad och provade en skinny latte, inte för att jag går på någon som helst diet men jag har alltid undrat vad skillnaden är och om det verkligen smakar annorlunda. Den var faktiskt godare! Så nu kommer jag i fortsättningen att alltid beställa skinny varianten på Starbucks.



Igår kväll satt jag barnvakt åt lilla Inez. Det var inte det roligaste jag varit med om. Jag fick sitta en timme i hennes rum för att hon skulle somna - jävla unge, nejdå hon är fruktansvärt söt...:)

Det är verkligen helt sjukt har jag kommit på. Mammorna måste nu sms minst en månad i förväg för att vara säkra på att jag kan jobba för dem. Haha, hur ska de klara sig då jag flyttar?!

I morgon ska mamma antagligen komma hit och hälsa på familjen innan vi ska ut och käka. Vi får se hur la det går, spännande:)


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

when love takes over- david guetta & kelly rowland. u will like it.

2009-04-29 @ 16:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0