En dag med Anna och 17 skjortor senare

Nu har jag strykit 17 skjortor. Aude och Mathieu borde skatta sig lyckliga som har mig som barnvakt.
Naval. Igar tillbringade duon, Anna och Jonna, ute i Londons uteliv medan jag satt barnvakt. Men arligt talat var jag sjukt trott sa jag gick och la mig vid 11. Tragiskt, I know, men vart det...eller?
Vaknade alltsa relativt tidigt i morse och befann mig vid 12 i Kingston. Tillbringade en heldag med Anna, vi lunchade pa Zizzi och gick i alla butiker, I love Kingston. Om ni aker till London nagon gang ska ni inte ga pa hemska Oxford/Regent Street utan aka till Kingston. Dar finns alla butiker som finns inne i stan fast pa en och samma plats. Gjorde ett klipp, vilket var ett valdigt snabbt beslut vad det galler mig...och bra blev det, eller hur Anna:) Nojd ar jag i alla fall.

Ikvall stter jag sa som sagt barnvakt at lilla Inez och ska nu kolla pa The Good Girl, det stod mellan den och Scream 3. Forvanad? I morgon har jag ett "mote", vi far la se hur det gar, sedan ska jag ata middag med harliga, underbara familjen Jernberg.


Kommentarer
Postat av: anna

så otrevligt av mig att jag inte kommenterade din snabba update fast att jag läste det redan igår! det var en toppenmysig dag, julie! och jag köpte faktiskt både nya hörlurar och ett par shorts till sist så det blev lite mindre synd om mig i alla fall, haha



hoppas du hade en mysig söndag!

kram

2009-04-27 @ 11:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0