Idag är bror ett år äldre - 16 år!

Grattis Grattis Grattis igen min älskade bror! 16 år, ojojoj vad tiden går fort och även de små liven blir stora. Som du så fint sade på msn:
 - Nu är det bara fyra år kvar tills jag är 20!

Jajjamensan, mycket riktigt. Själv fyller jag 20 om åtta månader...suck. Men de kommer svischa förbi förhoppningsvis.
Idag har jag kollat runt på nätet efter kurser, skrivit lite nödvändiga mail och strykit. På förmiddagen unnade jag mig även en fika på Nero. Satt själv på uteserveringen och studerade allt och alla, riktigt mobbat men oj vad skönt.

På eftermiddagen gick vi till parken och kära Jonna joinade oss. Mycket uppskattat från både min och barnens sida. Vi satnnade där i nästan två timmar innan vi begav oss hemmåt. Många skratt blev det. Arthur vill springa så mycket fortare än vad han egentligen kan och därför slutar det alltid med att han ramlar, lillpojken. :) Men fotbollsproffs kommer han att bli. Egentligen har han redan bestämt sig vad han ska bli - flygplansarkitekt. Det bestämde han sig redan för vid tre års ålder och håller fast vid det. Herregud, vad ska det bli av med honom om han redan har sådana drömmar haha.

Hoppas på lika fint väder i morgon för då ska jag nog ta med barnen till Kensington Gradens/Hyde Park. Kanske Jonna också följer med eftersom hon antagligen är ledig. Härligt med bara en arbetsdag kvar. Hoppas föräldrarna kommer hem i hyffsad tid i morgon så jag slipper vara själv med barnen hela kvällen - som idag.

Kommentarer
Postat av: jonna

tack själv! :) om de kommer hem i hyfsad tid imorn och det är fint väder kanske vi ska ta en kväll på white horse...?

2009-04-08 @ 22:20:37
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0