I'm not alone

Helgen svishade verkligen förbi...

I fredags njöt jag mest av att vara ledig. Tog det lugnt hela dagen och drog till Jonna lite senare. På kvällen gick vi ut - kanske inte den mest minnesvärda kvällen. Men alla kvällar kan ju inte bli kanonkul.

I lördags åkte vi in till Chelsea på förmiddagen för att hämta medicin till Gustaf. Väldigt snyggt sjukhus måste jag säga med ett fik - såklart. :) Vi åkte hem och strax efter kom resten av familjen Sandefeldt hem. Vi hjälpte till lite med påskbuffén vilken bestod av Janssons, sill, lax, köttbullar, svampstuvning, svamomelett, ägg, ost, bröd, snaps, öl, vin och kladdkaka. Det är helt otroligt vad mätt man blir efter att äta bufféer, man behöver verkligen inte äta speciellt mycket för att bli spyfärdig. Runt åtta kollade jag och Jonna på varandra och bestämde oss för att få den misslyckade festhelgen till en lite mer minnesvärd. Vi gick hem till mig, tog det lilla lugna innan vi begav oss ut i TigerTiger natten. Det blev en kort men kul kväll. Vi hade ju bara 2,5 h på oss att förbränna kalorierna på dansgolvet så det kändes ovanligt kort. Efter det begav vi oss mot Fabric. Det slutade tyvärr inte på Fabric eftersom vägen var omöjlig att hitta och vi kände inte riktigt för att lägga pengar på en bulle/ballong.

Söndagen bestod av The City maraton. Vi gick och ölade som riktiga engelsmän på kvällen i Fulham och kom på en fantastisk kul lek som är väldigt bra, om man som två tjejer inte vill se tragiska ut sittandes utan annat sällskap på en pub. Jag tror helt klart att vi hade det roligast i alla fall. Synd att Anna inte va med, men det blir till nästa gång.:)

Idag tog vi igen oss med en lång sovmorgon p.g.a. sammanlagt 10 h sömn på två dagar. Nu tänker ni, men snälla det är ju typ vad jag sover på en vecka, men jag ska säga er att det är fruktansvärt lite för mig. Träffade Lisa över lunch på Fulhams mysigaste samt populäraste lunch/brunch/middagshak. Alldelles för dyrt men ack så gott. Väldigt kul att träffa henne igen. Efter det gick vi till en skivaffär där vi blev kvar i kanske en halvtimme innan jag sa hejsvejs till henne.

I morgon åker jag till Frankrike. Känns väldigt konstigt att åka och träffa mamie,papi och Hélèn själv. Det kommer nog att gå så bra. Lovar att ta så mycket bilder som möjligt. Vore kul att träffa Sara där också men vi får se om hon vill skicka sitt nummer någon gång. I morgon väntar alltså en sex timmars lång tågresa. Yippie! Får läsa och lyssna på musik.

Nu ska jag strax ut i solen. Det är typ 20 grader i solen idag.

By the way är jag sjukt avis på Papps, Åsa, Frans och Louis som nu befinner sig i Skandinaviens bästa skidort - Hemsedal.




Kommentarer
Postat av: Anonym

hej kalaspinglan!



hur är dte med dej? jobbar och står i?

jag är så galet sugen på walkabout! nästan helg är jag tillbaka i london igen? ska vi måla stan röd igen då! =)

2009-04-17 @ 21:47:43
Postat av: Åsa

Apropå Hemsedal kan jag trösta dig med att det bara var killarna i familjen som åkte. Jag jobbade stenhårt i Svedala (fick inte ledigt)och blev dessutom förskyld. Det måste väl betyda att nästa gång är det vår tur...eller? Kram

2009-04-19 @ 10:16:51
Postat av: bror

blogga nuuuuuuuuuuuu

2009-04-20 @ 15:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0